İstanbul
Açık
12°
Adana
Adıyaman
Afyonkarahisar
Ağrı
Amasya
Ankara
Antalya
Artvin
Aydın
Balıkesir
Bilecik
Bingöl
Bitlis
Bolu
Burdur
Bursa
Çanakkale
Çankırı
Çorum
Denizli
Diyarbakır
Edirne
Elazığ
Erzincan
Erzurum
Eskişehir
Gaziantep
Giresun
Gümüşhane
Hakkari
Hatay
Isparta
Mersin
İstanbul
İzmir
Kars
Kastamonu
Kayseri
Kırklareli
Kırşehir
Kocaeli
Konya
Kütahya
Malatya
Manisa
Kahramanmaraş
Mardin
Muğla
Muş
Nevşehir
Niğde
Ordu
Rize
Sakarya
Samsun
Siirt
Sinop
Sivas
Tekirdağ
Tokat
Trabzon
Tunceli
Şanlıurfa
Uşak
Van
Yozgat
Zonguldak
Aksaray
Bayburt
Karaman
Kırıkkale
Batman
Şırnak
Bartın
Ardahan
Iğdır
Yalova
Karabük
Kilis
Osmaniye
Düzce
42,5290 %-0.02
49,6615 %-0.11
5.739,27 % -0,24
92.631,49 %-1.325
Ara
Muhalif. İŞ DÜNYASI ETİ Gong’dan ezber bozan hamle: Tuzlu atıştırmalık efsanesi 'Sütlü Kakaolu' ve 'Çilekli Yoğurtlu' çeşitleriyle tatlı dünyasına adım attı

ETİ Gong’dan ezber bozan hamle: Tuzlu atıştırmalık efsanesi 'Sütlü Kakaolu' ve 'Çilekli Yoğurtlu' çeşitleriyle tatlı dünyasına adım attı

Atıştırmalık sektörünün köklü markası ETİ, mısır ve pirinç patlağı kategorisindeki güçlü oyuncusu Gong ailesi için stratejik bir yeniliğe imza attı. Yıllardır tuzlu lezzetiyle özdeşleşen marka, "Sütlü Kakaolu" ve "Çilekli Yoğurtlu" çeşitleriyle ilk kez tatlı kategorisine giriş yaparak tüketici beklentilerini yeniden yorumluyor.

KAYNAK: HABER MERKEZİ
Okunma Süresi: 2 dk

Türkiye’nin yenilikçi gıda markası ETİ, atıştırmalık pazarındaki rekabeti kızıştıracak yeni bir adım attı. Tüketicilerin "o ses" ile tanıdığı ve tuzlu atıştırmalık raflarının vazgeçilmezi olan ETİ Gong, radikal bir kararla tatlı dünyasına geçiş yaptı. Aralık ayı itibarıyla raflardaki yerini alan Gong Sütlü Kakaolu ve Gong Çilekli Yoğurtlu, markanın inovasyon vizyonunun son ürünü olarak dikkat çekiyor.

Bu yeni lansman, ETİ için sadece yeni bir ürün çeşidi değil, aynı zamanda kategoriler arası bir köprü niteliği taşıyor.

“Kategoriler Arasında Köprü Kuran Bir Yenilik”

Gong markasının tuzlu dünyasından tatlı dünyasına geçiş sürecini yöneten ETİ Ürün Geliştirme Birimi Yöneticisi Sena Tütüncü Ertan, bu projenin bir ürün lansmanından çok daha fazlası olduğunu vurguladı.

Markanın bugüne kadar tuzlu atıştırmalıklarla tanındığını hatırlatan Ertan, yeni süreci şu sözlerle değerlendirdi:
"Gong ailesi olarak yepyeni bir kategoriye adım atıyoruz. Bugüne kadar tuzlu atıştırmalıklarla tanıdığınız markamız, şimdi ilk kez tatlı bir ürün ile sektöründe güçlü bir açılım yapıyor. Bu lansman, sadece yeni bir ürün çıkarmak değil; aynı zamanda tüketici beklentilerini yeniden yorumlayan, kategoriler arasında köprü kuran yenilikçi bir yaklaşımın başlangıcı. Ürün geliştirme ekibi olarak yaptığımız çalışmalar, tatlı ve tuzlu kategorisine modern, taptaze ve güçlü bir dokunuş getiriyor."

Pirinç Patlağına Tatlı Dokunuş

Ürünün teknik yapısı ve tüketiciye sunacağı deneyim hakkında bilgi veren ETİ Yatırım ve Süreç Geliştirme Müdürü Cumhur Burak Çırakoğlu ise Gong'un karakteristik "patlamış" yapısının korunduğunu belirtti.

Orijinal lezzetin form değiştirdiğini ifade eden Çırakoğlu, şunları kaydetti:

"Gong ailesi genişliyor, büyüyor ve bu patlama durdurulamıyor. O çok sevdiğiniz orijinal lezzet Eti Gong, bu sefer pirinci patlattı ve onun ağızda dağılan enfes formu üzerine Sütlü Kakaolu ve Çilekli Yoğurtlu kaplamalarıyla benzersiz bir yeme deneyimini karşınıza getirdi. Sizi bu sefer tatlı bir dokunuşla buluşturacak olan Eti Gong, Aralık ayı itibariyle sizlerle."

ETİ'nin İnovasyon Geçmişi

Kurulduğu günden bu yana "Lezzet Uygarlığı" mottosuyla hareket eden ve Türkiye'de ilk lifli bisküvi (Burçak), ilk kızarmış ekmek (Etimek) ve ilk sanayi tipi kek gibi pek çok ilke imza atan ETİ, Gong markasındaki bu eksen kaymasıyla atıştırmalık pazarındaki payını artırmayı hedefliyor. Tuzlu kraker/cips alternatifi olarak konumlanan Gong'un, çikolata ve meyve aromalı kaplamalarla bisküvi ve çikolata pazarından da pay alması bekleniyor.
 

Yorumlar
* Bu içerik ile ilgili yorum yok, ilk yorumu siz yazın, tartışalım *