İstanbul
Açık
15°
Adana
Adıyaman
Afyonkarahisar
Ağrı
Amasya
Ankara
Antalya
Artvin
Aydın
Balıkesir
Bilecik
Bingöl
Bitlis
Bolu
Burdur
Bursa
Çanakkale
Çankırı
Çorum
Denizli
Diyarbakır
Edirne
Elazığ
Erzincan
Erzurum
Eskişehir
Gaziantep
Giresun
Gümüşhane
Hakkari
Hatay
Isparta
Mersin
İstanbul
İzmir
Kars
Kastamonu
Kayseri
Kırklareli
Kırşehir
Kocaeli
Konya
Kütahya
Malatya
Manisa
Kahramanmaraş
Mardin
Muğla
Muş
Nevşehir
Niğde
Ordu
Rize
Sakarya
Samsun
Siirt
Sinop
Sivas
Tekirdağ
Tokat
Trabzon
Tunceli
Şanlıurfa
Uşak
Van
Yozgat
Zonguldak
Aksaray
Bayburt
Karaman
Kırıkkale
Batman
Şırnak
Bartın
Ardahan
Iğdır
Yalova
Karabük
Kilis
Osmaniye
Düzce
42,5194 %0.04
49,6025 %0.01
5.793,12 % 0,70
90.701,47 %-2.037
Ara
Muhalif. GÜNDEM Espressolab'dan dikkat çeken billboard hamlesi: Hikayeyi bir de bizden dinleyin

Espressolab'dan dikkat çeken billboard hamlesi: Hikayeyi bir de bizden dinleyin

CHP lideri Özgür Özel’in boykot çağrısıyla gündeme gelen Espressolab, İstanbul’daki billboardlarda yeni reklam kampanyasını başlattı. “Bir Espresso Belgeseli, 'Kahveci'” başlıklı içerik, markanın kamuoyuna doğrudan yanıtı olarak yorumlandı.

Okunma Süresi: 1 dk

İstanbul’un pek çok noktasında dikkat çeken reklam panolarıyla Espressolab, yeni bir belgesel projesinin tanıtımını yaptı. “Hikayeyi bir de bizden dinleyin” sloganı ile sunulan kampanya, markanın anlatmak istediği yeni bir perspektife işaret ediyor. Belgeselin adı ise "Bir Espresso Belgeseli, 'Kahveci'" olarak açıklandı.

Espressolab, son dönemde siyasi ve sosyal boykot çağrılarıyla gündeme gelmişti. CHP Genel Başkanı Özgür Özel, 19 Mart’ta yaptığı açıklamada markayı “boykot listesine” dahil etmişti. Bu çağrının ardından sosyal medyada da pek çok kullanıcı, markayı hedef alan yorumlar yapmıştı.

Markanın sahibi Esat Kocadağ’ın, Sütiş restoran zincirinin de sahibi olduğu ve eski İstanbul Büyükşehir Belediye Başkanı Kadir Topbaş ile akrabalık ilişkisi bulunduğu öne sürülmüş; bu durumun, şirketin belirli dönemlerde avantajlı ihalelerle desteklendiği yönünde tartışmaları da beraberinde getirdiği iddia edilmişti.

Yeni reklam kampanyası, Espressolab’ın bu iddialara yönelik sessizliğini belgesel aracılığıyla bozacağı yönünde yorumlandı. Şirketin yayınlayacağı içeriğin, kamuoyunda nasıl bir yankı uyandıracağı ise merak konusu.

Yorumlar
* Bu içerik ile ilgili yorum yok, ilk yorumu siz yazın, tartışalım *