İstanbul
Açık
25°
Adana
Adıyaman
Afyonkarahisar
Ağrı
Amasya
Ankara
Antalya
Artvin
Aydın
Balıkesir
Bilecik
Bingöl
Bitlis
Bolu
Burdur
Bursa
Çanakkale
Çankırı
Çorum
Denizli
Diyarbakır
Edirne
Elazığ
Erzincan
Erzurum
Eskişehir
Gaziantep
Giresun
Gümüşhane
Hakkari
Hatay
Isparta
Mersin
İstanbul
İzmir
Kars
Kastamonu
Kayseri
Kırklareli
Kırşehir
Kocaeli
Konya
Kütahya
Malatya
Manisa
Kahramanmaraş
Mardin
Muğla
Muş
Nevşehir
Niğde
Ordu
Rize
Sakarya
Samsun
Siirt
Sinop
Sivas
Tekirdağ
Tokat
Trabzon
Tunceli
Şanlıurfa
Uşak
Van
Yozgat
Zonguldak
Aksaray
Bayburt
Karaman
Kırıkkale
Batman
Şırnak
Bartın
Ardahan
Iğdır
Yalova
Karabük
Kilis
Osmaniye
Düzce
40,5612 %0.01
47,3512 %-0.75
4.352,73 % 0,01
118.816,07 %0.61
Ara
Muhalif. GÜNDEM Espressolab uygulamasına tartışmalı yenilik: Kafede çevrimiçi tanışma dönemi

Espressolab uygulamasına tartışmalı yenilik: Kafede çevrimiçi tanışma dönemi

Bir dönem sosyal medyada boykot çağrılarıyla gündeme gelen kahve zinciri Espressolab, yeni mobil uygulamasıyla kullanıcıların kafede birbirini görebileceği bir özellik başlattı. Şirketin açıklamasına göre, kullanıcılar aynı şubede bulunan diğer çevrimiçi kişilerle dijital olarak tanışabilecek.

Okunma Süresi: 1 dk

19 Mart’taki siyasi gelişmelerin ardından sosyal medyada hedef gösterilen ve çeşitli boykot çağrılarına maruz kalan kahve zinciri Espressolab, bu kez uygulamasındaki radikal yenilikle gündemde.

Markanın resmi X hesabından yapılan açıklamada, yenilenen mobil uygulama üzerinden Espressolab şubelerinde bulunan kullanıcıların birbirini görebileceği, çevrimiçi olarak etkileşime geçebileceği belirtildi. Uygulama sayesinde aynı mağazada kahve içen kişiler, “tanışma” özelliği üzerinden dijital olarak bağlantı kurabilecek.

Espressolab açıklamasında şu ifadelere yer verdi:

“Espressolab deneyimini yeniden tasarladık. Yeni uygulamamız sayesinde mağazalarımızda bulunan diğer kullanıcılarla tanışabilir, yepyeni etkileşim alanları oluşturabilirsiniz.”

Bu özellik sosyal medyada hızla gündem olurken, bazı kullanıcılar bu adımı “cesur” ve “yenilikçi” buldu, bazıları ise “özel hayat ihlali” ya da “rahatsız edici” olarak nitelendirdi.

Yeni özellik hakkında kamuoyundaki tartışmalar sürerken, markanın boykot sürecinden sonra böyle bir sosyal etkileşim adımı atması da dikkat çekti.

Yorumlar
* Bu içerik ile ilgili yorum yok, ilk yorumu siz yazın, tartışalım *