İstanbul
Parçalı bulutlu
25°
Adana
Adıyaman
Afyonkarahisar
Ağrı
Amasya
Ankara
Antalya
Artvin
Aydın
Balıkesir
Bilecik
Bingöl
Bitlis
Bolu
Burdur
Bursa
Çanakkale
Çankırı
Çorum
Denizli
Diyarbakır
Edirne
Elazığ
Erzincan
Erzurum
Eskişehir
Gaziantep
Giresun
Gümüşhane
Hakkari
Hatay
Isparta
Mersin
İstanbul
İzmir
Kars
Kastamonu
Kayseri
Kırklareli
Kırşehir
Kocaeli
Konya
Kütahya
Malatya
Manisa
Kahramanmaraş
Mardin
Muğla
Muş
Nevşehir
Niğde
Ordu
Rize
Sakarya
Samsun
Siirt
Sinop
Sivas
Tekirdağ
Tokat
Trabzon
Tunceli
Şanlıurfa
Uşak
Van
Yozgat
Zonguldak
Aksaray
Bayburt
Karaman
Kırıkkale
Batman
Şırnak
Bartın
Ardahan
Iğdır
Yalova
Karabük
Kilis
Osmaniye
Düzce
40,6546 %0.02
47,6896 %0.47
4.416,00 % 0,30
115.009,45 %0.975
Ara
Muhalif. YAŞAM Range Rover yeni logosunu tanıttı

Range Rover yeni logosunu tanıttı

Range Rover, kurumsal kimliğini yenileyerek yeni bir logo ve desen tanıttı. Yeni sembol, yalnızca kurumsal kullanımda yer alacak.

KAYNAK: HABER MERKEZİ
Okunma Süresi: 2 dk

Jaguar Land Rover (JLR), markalarını lüks segmente konumlandırma stratejisinde yeni bir adım attı. Bu dönüşümün merkezinde, Range Rover’ın yeniden markalaşma süreci bulunuyor. Artık Range Rover, Defender ve Discovery gibi Land Rover alt markaları, kendi başlarına bağımsız marka kimlikleri kazanıyor.

Yeni logo yalnızca kurumsal kullanımda olacak

Range Rover, bu kapsamda yeni bir logo ve sembol tasarımı tanıttı. Ancak bu yeni logo, doğrudan araçların üzerinde değil, kurumsal materyallerde ve dijital ortamlarda kullanılacak. Otomobillerin kaputlarındaki ikonik "Range Rover" yazısı ise korunmaya devam edecek.

Yeni logonun temelini, 180 derece döndürülüp birleştirilmiş iki “R” harfi oluşturuyor. Autocar tarafından paylaşılan yatırımcı sunumunda tanıtılan bu logo, marka için küçük bir sembol olarak düşünülmüş. JLR yetkilileri, bu motifin “etiket, desen ya da 'Range Rover' yazısının yerine geçecek özel alanlarda” kullanılmak üzere geliştirildiğini belirtiyor.

Lüks desen tasarımı da paylaşıldı

Yeni logo ile birlikte, hareketli ve tekrarlı bir desen de tanıtıldı. Range Rover tarafından yayınlanan bu desen çalışması, lüks moda markalarında görülen ikonik dokuları andırıyor. Şirketin bu deseni araç içi tasarımlarda, döşemelerde ya da koltuk kaplamalarında kullanması olası görünüyor.

Otomobil dünyasında logolar değişiyor

Range Rover’ın bu adımı, otomotiv sektöründeki genel eğilime paralel bir gelişme. BMW, 2020 yılında ikonik logosunun modernleştirilmiş bir versiyonunu tanıtmıştı ancak bu yeni logo sadece marka iletişiminde kullanılmıştı. Bentley, geçtiğimiz haftalarda yeni logosunu tanıtırken, Jaguar da dönüşüm süreci kapsamında taze bir logoya kavuştu.

Range Rover’ın yeni marka sembolü, yalnızca bir görsel değişim değil, aynı zamanda lüks segmentte daha güçlü bir kimlik yaratma stratejisinin önemli bir parçası olarak öne çıkıyor.

Yorumlar
* Bu içerik ile ilgili yorum yok, ilk yorumu siz yazın, tartışalım *