Akkaya, Vidinli’nin medyada ve markalar dünyasında edindiği yeri eleştirirken, yükselişini “sermayenin el değiştirdiği döneme” bağladı. Uzun yıllardır sosyete çevresinde dolaşmasına rağmen herhangi bir mesleği ya da vasfı olmadığını savunan Akkaya, Vidinli’yi, “hiçbir baltaya sap olamamış ama yeni zenginlerin gözdesi haline gelmiş bir figür” olarak tanımladı.
“Çöpçatanlık yaparak markalara sızıyor”
Deniz Akkaya’nın iddialarına göre, Mert Vidinli’nin sektördeki varlığını sürdürme nedeni, genç sosyetik isimlerle markaları bir araya getirmesi. Akkaya, bazı markaların başındaki “vasıfsız yöneticilerin”, Vidinli’nin bu ilişkiler ağına tav olduğunu ve onun sayesinde davetlerde tanıtım yaptığını iddia etti.
“Bir bardak kahveyi bile hak etmeyen kişilerin, büyük markaların yüzü haline gelmesi, Türkiye’de vizyon sorununun geldiği noktayı gösteriyor,” diyen Akkaya, Vidinli’nin adının çeşitli dedikodulara da karıştığını dile getirdi.
“Vergi denetimi ve MASAK incelemesi olmalı”
Sözlerinin sonunda Vidinli’nin kazançlarıyla ilgili de dikkat çeken bir iddiada bulunan Akkaya, aylık milyonlarca lira gelir elde ettiğini öne sürerek, kara para aklama iddialarına da gönderme yaptı:
“Bu işin bir de kayıt dışı kısmı olduğu, yıllardır konuşuluyor. Nerede vergi denetimi, nerede MASAK incelemesi?” dedi.
Mert Vidinli'den henüz yanıt gelmedi
Henüz Mert Vidinli cephesinden iddialara ilişkin herhangi bir açıklama yapılmış değil. Ancak Akkaya’nın gündem yaratan bu açıklamalarının ardından gözler Vidinli'nin vereceği olası yanıta çevrildi.



