İstanbul
Açık
12°
Adana
Adıyaman
Afyonkarahisar
Ağrı
Amasya
Ankara
Antalya
Artvin
Aydın
Balıkesir
Bilecik
Bingöl
Bitlis
Bolu
Burdur
Bursa
Çanakkale
Çankırı
Çorum
Denizli
Diyarbakır
Edirne
Elazığ
Erzincan
Erzurum
Eskişehir
Gaziantep
Giresun
Gümüşhane
Hakkari
Hatay
Isparta
Mersin
İstanbul
İzmir
Kars
Kastamonu
Kayseri
Kırklareli
Kırşehir
Kocaeli
Konya
Kütahya
Malatya
Manisa
Kahramanmaraş
Mardin
Muğla
Muş
Nevşehir
Niğde
Ordu
Rize
Sakarya
Samsun
Siirt
Sinop
Sivas
Tekirdağ
Tokat
Trabzon
Tunceli
Şanlıurfa
Uşak
Van
Yozgat
Zonguldak
Aksaray
Bayburt
Karaman
Kırıkkale
Batman
Şırnak
Bartın
Ardahan
Iğdır
Yalova
Karabük
Kilis
Osmaniye
Düzce
42,5331 %0.06
49,6506 %-0.02
5.761,49 % 0,15
91.968,40 %-1.468
Ara
Muhalif. İŞ DÜNYASI MNG Kargo’nun ismi değişiyor: DHL eCommerce olarak hizmet verecek

MNG Kargo’nun ismi değişiyor: DHL eCommerce olarak hizmet verecek

DHL'in 2023'te satın aldığı MNG Kargo, Türkiye'deki yapılanma kapsamında ismini DHL eCommerce olarak değiştirme kararı aldı.

Okunma Süresi: 1 dk

Türkiye'nin önde gelen kargo şirketlerinden biri olan MNG Kargo, 2023 yılında DHL Group tarafından satın alınmıştı. Şirket, Türkiye'de başlatılan yeni yapılanma süreci kapsamında köklü bir değişikliğe gidiyor.

MNG Kargo'nun Yeni İsmi Belli Oldu

CNBC-e’nin haberine göre, MNG Kargo’nun DHL ile entegrasyonu, DHL Group’un e-ticaret lojistiğindeki uzman birimi olan DHL eCommerce yönetiminde yürütülüyor.

Yapılan planlamalar doğrultusunda MNG Kargo’nun ismi tamamen değişecek ve şirket, hizmetlerine “DHL eCommerce” adıyla devam edecek. Bu kapsamda, markanın uzun yıllardır tanınan renk ve tasarım kimliği de yenilenecek.

Tüm Şubelerde Tabelalar Değişiyor

Yeni kimlik doğrultusunda Türkiye genelindeki tüm MNG Kargo şubelerinin tabelaları kısa süre içinde DHL eCommerce ismiyle değiştirilecek. Ayrıca firmanın sosyal medya hesapları ve internet sitesi de bu yeni isimle güncellendi.

DHL'in bu adımı, Türkiye’deki e-ticaret lojistiği pazarındaki etkinliğini artırmayı ve hizmet kalitesini küresel standartlara taşımayı hedefliyor.

Yorumlar
* Bu içerik ile ilgili yorum yok, ilk yorumu siz yazın, tartışalım *