İstanbul
Parçalı bulutlu
14°
Adana
Adıyaman
Afyonkarahisar
Ağrı
Amasya
Ankara
Antalya
Artvin
Aydın
Balıkesir
Bilecik
Bingöl
Bitlis
Bolu
Burdur
Bursa
Çanakkale
Çankırı
Çorum
Denizli
Diyarbakır
Edirne
Elazığ
Erzincan
Erzurum
Eskişehir
Gaziantep
Giresun
Gümüşhane
Hakkari
Hatay
Isparta
Mersin
İstanbul
İzmir
Kars
Kastamonu
Kayseri
Kırklareli
Kırşehir
Kocaeli
Konya
Kütahya
Malatya
Manisa
Kahramanmaraş
Mardin
Muğla
Muş
Nevşehir
Niğde
Ordu
Rize
Sakarya
Samsun
Siirt
Sinop
Sivas
Tekirdağ
Tokat
Trabzon
Tunceli
Şanlıurfa
Uşak
Van
Yozgat
Zonguldak
Aksaray
Bayburt
Karaman
Kırıkkale
Batman
Şırnak
Bartın
Ardahan
Iğdır
Yalova
Karabük
Kilis
Osmaniye
Düzce
42,5354 %0.07
49,5729 %-0.06
5.746,23 % -0,12
89.561,88 %-2.505
Ara
Muhalif. HABERLER Jolly, 19. Ayvalık Uluslararası Zeytin Hasadı Festivali’nde Yerini Aldı

Jolly, 19. Ayvalık Uluslararası Zeytin Hasadı Festivali’nde Yerini Aldı

Jolly, 19. Ayvalık Uluslararası Zeytin Hasadı Festivali’nde Yerini Aldı

Okunma Süresi: 2 dk

Ayvalık’ın dört mevsime yayılan turizm potansiyeline dikkat çekilen festival kapsamında, “Dört Mevsim Ayvalık ve Turizm Faaliyetleri” başlıklı bir panel düzenlendi. Bu panelde Jolly Genel Müdür Yardımcısı Burçin Baysak da konuşmacı olarak yer aldı.

Bu yıl “Turizmin Değeri, Zeytinyağının Başkenti” sloganıyla 19.’su düzenlenen Ayvalık Uluslararası Zeytin, Hasat ve Turizm Festivali, Ayvalık'ın kültürel zenginliğini ve turizm potansiyelini gözler önüne serdi. Dünyanın önde gelen zeytinyağı üretim merkezlerinden biri olarak tanınan Ayvalık, festival kapsamında gastronomi, su sporları ve müzik etkinlikleriyle dolu dolu bir program sundu. Ayvalık Ticaret Odası’nın organizasyonuyla gerçekleşen bu özel etkinlik, katılımcılara unutulmaz anlar yaşatırken, sürdürülebilir turizm vurgusunu da ön planda tuttu.

Festivalin etkinlikleri arasında “Dört Mevsim Ayvalık ve Turizm Faaliyetleri” başlıklı panel de yer aldı. Jolly Genel Müdür Yardımcısı Burçin Baysak’ın panelist olarak katıldığı bu oturumda, Ayvalık’ın yalnızca yaz aylarında deniz, kum ve güneş tatili için değil, aynı zamanda yılın dört mevsimi kültür, sanat ve gastronomi deneyimleri için de ideal bir destinasyon olduğu vurgulandı. Baysak, sürdürülebilir turizm anlayışı çerçevesinde Ayvalık’ın sahip olduğu bu çok yönlü turizm potansiyelinin daha da ileriye taşınması gerektiğine dikkat çekerken, Jolly’nin bu konudaki hassasiyetini de dile getirdi.

Jolly’nin festivale katılımı, şirketin sürdürülebilir turizm ve yerel değerlerin korunmasına yönelik misyonuyla uyumlu bir adım olarak öne çıktı. Ayvalık’ın doğal ve kültürel mirasını, gastronomi zenginliklerini ve dört mevsim süren cazibesini daha geniş kitlelere tanıtmayı amaçlayan festival, hem yerel hem de uluslararası katılımcılarla bölgenin turizmdeki gücünü yeniden keşfetme imkânı sundu. Festival boyunca gerçekleştirilen etkinlikler, müzik dinletilerinden yerel mutfak lezzetlerinin sunumuna kadar geniş bir yelpazede sunularak Ayvalık’ın turizm potansiyelini tüm yönleriyle gözler önüne serdi.

 

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

Yorumlar
* Bu içerik ile ilgili yorum yok, ilk yorumu siz yazın, tartışalım *