İstanbul
Parçalı bulutlu
10°
Adana
Adıyaman
Afyonkarahisar
Ağrı
Amasya
Ankara
Antalya
Artvin
Aydın
Balıkesir
Bilecik
Bingöl
Bitlis
Bolu
Burdur
Bursa
Çanakkale
Çankırı
Çorum
Denizli
Diyarbakır
Edirne
Elazığ
Erzincan
Erzurum
Eskişehir
Gaziantep
Giresun
Gümüşhane
Hakkari
Hatay
Isparta
Mersin
İstanbul
İzmir
Kars
Kastamonu
Kayseri
Kırklareli
Kırşehir
Kocaeli
Konya
Kütahya
Malatya
Manisa
Kahramanmaraş
Mardin
Muğla
Muş
Nevşehir
Niğde
Ordu
Rize
Sakarya
Samsun
Siirt
Sinop
Sivas
Tekirdağ
Tokat
Trabzon
Tunceli
Şanlıurfa
Uşak
Van
Yozgat
Zonguldak
Aksaray
Bayburt
Karaman
Kırıkkale
Batman
Şırnak
Bartın
Ardahan
Iğdır
Yalova
Karabük
Kilis
Osmaniye
Düzce
42,7031 %0.23
50,1678 %0.06
5.902,25 % 0,77
88.714,66 %-1.506
Ara
Muhalif. BİLİM - TEKNOLOJİ WhatsApp'ta durum ve kanallarda yeni dönem başlıyor

WhatsApp'ta durum ve kanallarda yeni dönem başlıyor

Meta, WhatsApp’a reklam ve ücretli kanal abonelikleri getirmeye hazırlanıyor. Yeni özellikler yalnızca "Güncellemeler" sekmesinde yer alacak, kişisel sohbetlere yansımayacak. Şirket, kullanıcı verilerinin gizliliği konusunda güvence verdi.

Okunma Süresi: 1 dk

Meta'nın sahibi olduğu popüler anlık mesajlaşma uygulaması WhatsApp, platforma reklam getirmeye hazırlanıyor. Şirketten yapılan açıklamaya göre, önümüzdeki aylarda 'durum' ve 'kanal' bölümlerinde reklamlar ve ücretli abonelik seçenekleri kullanıcılarla buluşacak.

Yeni sistemle birlikte kullanıcılar, durum güncellemelerinde işletmelerin tanıttığı ürün ve hizmetleri görebilecek ve bu işletmelerle doğrudan mesajlaşabilecek. Aynı zamanda belirli kanallar için ücretli abonelik seçenekleri sunulacak.

Meta, kullanıcıların gizliliğine önem verdiklerini vurgulayan bir açıklama da yaptı:

“Telefon numaranızı asla reklam verenlere satmayacağız veya paylaşmayacağız. Kişisel mesajlarınız, aramalarınız ve içinde bulunduğunuz gruplar, göreceğiniz reklamları belirlemek için kullanılmayacak.”

Reklamlar ve promosyon içerikleri, yalnızca WhatsApp’taki “Güncellemeler” sekmesinde yer alacak. Kişisel sohbet ekranlarına bu içerikler yansımayacak.

Yeni özelliklerin birkaç ay içinde kademeli olarak tüm kullanıcılara sunulması bekleniyor.

Yorumlar
* Bu içerik ile ilgili yorum yok, ilk yorumu siz yazın, tartışalım *