İstanbul
Açık
15°
Adana
Adıyaman
Afyonkarahisar
Ağrı
Amasya
Ankara
Antalya
Artvin
Aydın
Balıkesir
Bilecik
Bingöl
Bitlis
Bolu
Burdur
Bursa
Çanakkale
Çankırı
Çorum
Denizli
Diyarbakır
Edirne
Elazığ
Erzincan
Erzurum
Eskişehir
Gaziantep
Giresun
Gümüşhane
Hakkari
Hatay
Isparta
Mersin
İstanbul
İzmir
Kars
Kastamonu
Kayseri
Kırklareli
Kırşehir
Kocaeli
Konya
Kütahya
Malatya
Manisa
Kahramanmaraş
Mardin
Muğla
Muş
Nevşehir
Niğde
Ordu
Rize
Sakarya
Samsun
Siirt
Sinop
Sivas
Tekirdağ
Tokat
Trabzon
Tunceli
Şanlıurfa
Uşak
Van
Yozgat
Zonguldak
Aksaray
Bayburt
Karaman
Kırıkkale
Batman
Şırnak
Bartın
Ardahan
Iğdır
Yalova
Karabük
Kilis
Osmaniye
Düzce
42,5358 %0.06
49,5593 %-0.09
5.748,96 % -0,07
89.636,04 %-2.57
Ara
Muhalif. BİLİM - TEKNOLOJİ Spotify, YouTube ve TikTok’a rakip oluyor

Spotify, YouTube ve TikTok’a rakip oluyor

Spotify, Premium kullanıcıları için müzik videolarını uygulamaya entegre ederek ses ve video deneyimini bir araya getiriyor. Şirket, bu hamleyle YouTube ve TikTok’la daha agresif bir rekabete hazırlanıyor.

Okunma Süresi: 1 dk

Spotify, kullanıcı deneyimini bir üst seviyeye taşımak için uygulamasına müzik videolarını entegre etmeye hazırlanıyor. Yakında Spotify Premium kullanıcıları, popüler şarkıların ses ve video sürümleri arasında tek dokunuşla geçiş yapabilecek.

Şirketin planları bununla sınırlı değil. Spotify, yakın zamanda yayımladığı bir iş ilanında, “YouTube ve TikTok gibi devlerle yarışacak bir video deneyimi” inşa ettiklerini açıkladı. Bu adım, platformu sadece ses öncelikli bir hizmet olmaktan çıkarıp dünya standartlarında bir video deneyimi sunacak şekilde konumlandırmayı hedefliyor.

Spotify, sonbahar ayında büyük plak şirketleri ve Ulusal Müzik Yayıncıları Birliği ile görsel-işitsel hakları da kapsayan yeni lisans anlaşmaları yaptı. Spotify’ın iş geliştirme şefi Alex Norström, bu anlaşmaların “yenilikçi ürünlerin önünü açan kritik bir adım” olduğunu belirtti.

Şirket yalnızca müzik videolarına değil, podcast dünyasına da video yatırımlarını artırıyor. Platformda artık yarım milyona yakın video podcast ve program bulunuyor. Kullanıcılar, platformda video içerikler izlemeye devam ederken, video izleme süresi yıldan yıla iki kat artmış durumda.

Yorumlar
* Bu içerik ile ilgili yorum yok, ilk yorumu siz yazın, tartışalım *