İstanbul
Açık
12°
Adana
Adıyaman
Afyonkarahisar
Ağrı
Amasya
Ankara
Antalya
Artvin
Aydın
Balıkesir
Bilecik
Bingöl
Bitlis
Bolu
Burdur
Bursa
Çanakkale
Çankırı
Çorum
Denizli
Diyarbakır
Edirne
Elazığ
Erzincan
Erzurum
Eskişehir
Gaziantep
Giresun
Gümüşhane
Hakkari
Hatay
Isparta
Mersin
İstanbul
İzmir
Kars
Kastamonu
Kayseri
Kırklareli
Kırşehir
Kocaeli
Konya
Kütahya
Malatya
Manisa
Kahramanmaraş
Mardin
Muğla
Muş
Nevşehir
Niğde
Ordu
Rize
Sakarya
Samsun
Siirt
Sinop
Sivas
Tekirdağ
Tokat
Trabzon
Tunceli
Şanlıurfa
Uşak
Van
Yozgat
Zonguldak
Aksaray
Bayburt
Karaman
Kırıkkale
Batman
Şırnak
Bartın
Ardahan
Iğdır
Yalova
Karabük
Kilis
Osmaniye
Düzce
42,5331 %0.06
49,6506 %-0.02
5.761,49 % 0,15
91.968,40 %-1.468
Ara
Muhalif. SPOR THY ve Euroleague yollarını ayırdı: 15 yıllık isim sponsorluğu sona erdi

THY ve Euroleague yollarını ayırdı: 15 yıllık isim sponsorluğu sona erdi

Euroleague, 15 yıllık Türk Hava Yolları isim sponsorluğu anlaşmasının sona erdiğini açıkladı. Organizasyon, yeni dönemde yoluna sadece "Euroleague" markasıyla devam edecek.

Okunma Süresi: 2 dk

Avrupa basketbolunun en prestijli organizasyonu olan Euroleague, 15 yıldır süren Türk Hava Yolları (THY) isim sponsorluğu anlaşmasının sona erdiğini duyurdu. Organizasyon, bundan sonraki süreçte yoluna yalnızca "Euroleague" markası adı altında devam edeceğini açıkladı.

Euroleague’den THY’ye Teşekkür

Euroleague’in resmi internet sitesinden yapılan açıklamada, Türk Hava Yolları’na bugüne kadar sağladığı destek için teşekkür edilerek şu ifadeler kullanıldı:

“Bu iş birliği, ticari sponsorlar ve spor tesisleri arasında sinerji için yüksek bir standart belirleyerek küresel sporlardaki en başarılı ve sembolik ortaklıklardan biri olmuştur.”

CEO Motiejunas: Yeni Bir Dönemin Eşiğindeyiz

Euroleague CEO’su Paulius Motiejunas, yaptığı değerlendirmede THY’nin katkılarının, modern Euroleague’in gelişmesinde büyük rol oynadığını vurguladı. Motiejunas, açıklamasında şu sözlere yer verdi:

“Türk Hava Yolları'na minnettarız. Kurumun desteği, modern Euroleague’in şekillenmesine yardımcı oldu. Bugün geldiğimiz nokta, ligin evriminde önemli bir dönüm noktası. Şimdi yeni bir stratejik vizyonla, küresel etkimizi büyütmeye, taraftar etkileşimini artırmaya ve kulüplerimize eşsiz bir değer sunmaya hazırız.”

Euroleague Yeni Döneme Hazırlanıyor

2009 yılından bu yana Euroleague’in isim sponsoru olan THY, bu süreçte organizasyonun küresel tanınırlığını artırmada önemli rol oynamıştı. Yeni dönemde ise Euroleague’in, bağımsız marka kimliğiyle daha geniş kitlelere ulaşmayı ve farklı sponsorluk modelleriyle yoluna devam etmeyi hedeflediği belirtiliyor.

Yorumlar
* Bu içerik ile ilgili yorum yok, ilk yorumu siz yazın, tartışalım *