Hilmi Uytun, 1998’de başladığı Häfele Türkiye yolculuğunda markayı sektörün öncülerinden biri haline getirdi. Şimdi ise deneyimini yeni iş alanlarına taşıyor.
Sektörün güvenilen markası haline getirdi
1998 yılında Häfele Türkiye’nin ilk çalışanı olarak göreve başlayan Hilmi Uytun, geçen yıllarda markayı sektörün en bilinen ve güvenilen isimlerinden biri haline getirdi. Türkiye genelinde güçlü bir bayi ağı kuran Uytun, otel, konut ve hastane projelerine ürün tedarik ederek Häfele’yi projelerin vazgeçilmez çözüm ortağı yaptı.
Hayata geçirdiği konsept mağazalar ile markayı doğrudan tüketiciyle buluşturdu ve sektörde farklı bir satış modeli geliştirdi.
Häfele concept ile yaşam alanlarını dönüştürdü
Konut sektörüne kazandırdığı en önemli yeniliklerden biri olan Häfele Concept, evleri mühendislik odaklı bakış açısıyla daha geniş ve fonksiyonel yaşam alanlarına dönüştürdü. Estetik, fonksiyon ve teknolojiyi buluşturan bu model, tüketicilerin ev tercihlerini değiştiren önemli bir unsur oldu.
Ürün renkleri ve yüzeylerinde sağlanan bütünlük sayesinde sektörde farklılaşma mümkün hale geldi. Markalı konut üreticilerinin özellikle örnek dairelerde tercih ettiği bu sistem, satış hızını artıran en güçlü unsurlardan biri olarak öne çıktı.
Yeni dönemde farklı projelere odaklanıyor
Hilmi Uytun’un liderliğinde Häfele Türkiye; 18.000’i aşan ürün gamı, geniş bayi ve proje iş birlikleri, “Häfele Concept” mağazacılık modeli ve doğrudan tüketiciye ulaşan yenilikçi çözümleriyle sektörün öncülerinden biri haline geldi.

Uytun geçtiğimiz hafta sosyal medya hesabından apaylaşım yapmıştı, paylaşımından da anlaşılacağı üzere Uytun edindiği bilgi ve deneyimi farklı sektörlerde ve yeni projelerde değerlendirerek iş dünyasında yeni bir değer yaratmaya hazırlanıyor.
Häfele nedir?
90 yılı aşan tecrübesiyle büyük bir aile şirketi olan Häfele, mobilya ve yapı bağlantı elemanları ve elektronik kilitleme tekniği konusunda dünya çapında liderdir. Häfele, 37 kardeş şirketinde ve dünya çapındaki sayısız temsilciliklerinde 7.300 personel istihdam etmektedir.