İstanbul
Açık
12°
Adana
Adıyaman
Afyonkarahisar
Ağrı
Amasya
Ankara
Antalya
Artvin
Aydın
Balıkesir
Bilecik
Bingöl
Bitlis
Bolu
Burdur
Bursa
Çanakkale
Çankırı
Çorum
Denizli
Diyarbakır
Edirne
Elazığ
Erzincan
Erzurum
Eskişehir
Gaziantep
Giresun
Gümüşhane
Hakkari
Hatay
Isparta
Mersin
İstanbul
İzmir
Kars
Kastamonu
Kayseri
Kırklareli
Kırşehir
Kocaeli
Konya
Kütahya
Malatya
Manisa
Kahramanmaraş
Mardin
Muğla
Muş
Nevşehir
Niğde
Ordu
Rize
Sakarya
Samsun
Siirt
Sinop
Sivas
Tekirdağ
Tokat
Trabzon
Tunceli
Şanlıurfa
Uşak
Van
Yozgat
Zonguldak
Aksaray
Bayburt
Karaman
Kırıkkale
Batman
Şırnak
Bartın
Ardahan
Iğdır
Yalova
Karabük
Kilis
Osmaniye
Düzce
42,5359 %0.07
49,6539 %0.06
5.778,15 % 0,44
92.077,40 %-1.249
Ara
Muhalif. GÜNDEM BTK verileri: Postada kayıp gönderi, mobil iletişimde fatura sorunları zirvede

BTK verileri: Postada kayıp gönderi, mobil iletişimde fatura sorunları zirvede

BTK verilerine göre, posta sektöründe en çok kayıp gönderi, iletişimde ise fatura sorunları şikayet edildi.

KAYNAK: HABER MERKEZİ
Okunma Süresi: 2 dk

Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu (BTK) verilerine göre, 2025 yılı itibarıyla posta ve iletişim sektörlerinde en fazla şikayet konusu belli oldu. Posta hizmetlerinde en çok kayıp ve çalıntı gönderiler şikayet edilirken, mobil iletişimde ise fatura sorunları halkın tepkisine yol açtı.

Posta Hizmetlerinde Kayıp Gönderi Şikayetleri Artışta

Ulaştırma ve Altyapı Bakanlığı'na bağlı BTK'nın açıkladığı verilere göre, posta sektöründe toplam 6 bin 500 şikayet yapılırken, bunların bin 804'ü kayıp veya çalıntı gönderiler nedeniyle oluştu. Kayıp gönderiler, posta hizmetlerinde yaşanan en büyük mağduriyetler arasında yer aldı.

İnternet ve Mobil İletişimde Hizmet Kalitesi Sorunları

Bilişim sektöründe ise toplam 184 bin 298 şikayet kaydedildi. Şikayetlerin yüzde 48’lik bölümünü internet servis sağlayıcılarına yönelik bağlantı ve hizmet kalitesi problemleri oluşturdu. Mobil iletişim alanında ise faturalandırma hataları en fazla şikayet edilen konular arasında öne çıktı.

Diğer Sektörlerde Öne Çıkan Şikayet Başlıkları

BTK raporunda ayrıca, sabit telefon hizmetlerinde abonelik işlemleri ile ilgili sorunlar ön plana çıkarken, uydu platform hizmetlerinde fatura problemleri ve Kablo TV hizmetlerinde de bağlantı/hizmet kalitesi şikayetlerinin yoğunlaştığı belirtildi.

BTK: İyileştirme Çalışmaları Devam Ediyor

BTK, tüketicilerden gelen yoğun şikayetlerin titizlikle değerlendirildiğini ve sektörlerdeki hizmet kalitesini artırmak için iyileştirme çalışmaları yürütüldüğünü açıkladı. Kurum, vatandaşların haklarının korunması adına denetim ve düzenleme faaliyetlerine devam edileceğini vurguladı.

Yorumlar
* Bu içerik ile ilgili yorum yok, ilk yorumu siz yazın, tartışalım *