İstanbul
Açık
12°
Adana
Adıyaman
Afyonkarahisar
Ağrı
Amasya
Ankara
Antalya
Artvin
Aydın
Balıkesir
Bilecik
Bingöl
Bitlis
Bolu
Burdur
Bursa
Çanakkale
Çankırı
Çorum
Denizli
Diyarbakır
Edirne
Elazığ
Erzincan
Erzurum
Eskişehir
Gaziantep
Giresun
Gümüşhane
Hakkari
Hatay
Isparta
Mersin
İstanbul
İzmir
Kars
Kastamonu
Kayseri
Kırklareli
Kırşehir
Kocaeli
Konya
Kütahya
Malatya
Manisa
Kahramanmaraş
Mardin
Muğla
Muş
Nevşehir
Niğde
Ordu
Rize
Sakarya
Samsun
Siirt
Sinop
Sivas
Tekirdağ
Tokat
Trabzon
Tunceli
Şanlıurfa
Uşak
Van
Yozgat
Zonguldak
Aksaray
Bayburt
Karaman
Kırıkkale
Batman
Şırnak
Bartın
Ardahan
Iğdır
Yalova
Karabük
Kilis
Osmaniye
Düzce
42,5250 %0.05
49,6577 %0.12
5.776,09 % 0,40
92.313,50 %-1.025
Ara
Muhalif. YAŞAM 11 Kasım Salı reytinginde dizi şoku: Zirvede yoklar

11 Kasım Salı reytinginde dizi şoku: Zirvede yoklar

11 Kasım Salı günü yayınlanan popüler diziler reyting zirvesine çıkamazken, gündüz kuşağı programları listenin üst sıralarında yer aldı.

Okunma Süresi: 1 dk

11 Kasım 2025 Salı günü televizyon ekranlarında yayınlanan birçok popüler dizi, reyting yarışında beklenen ilgiyi göremedi. Kral Kaybederse, Mehmed Fetihler Sultanı, Kıskanmak, Bahar ve Gözleri Karadeniz gibi yapımlar, izleyici tarafından takip edilse de zirveye ulaşamadı.

Gündüz kuşağı programları ve haber bültenleri, salı günü reyting listesinin üst sıralarını domine etti. Listenin birinci sırasında 5,01 reyting ile Müge Anlı ile Tatlı Sert yer alırken, diziler en yüksek reyting olarak Mehmed Fetihler Sultanı ile 4,48 reytingde ikinci sırada kendine yer bulabildi.

11 Kasım Salı günü ilk 10 reyting sıralaması (20+ ABC1):

Müge Anlı ile Tatlı Sert (ATV) – 5,01

Mehmed Fetihler Sultanı (TRT 1) – 4,48

Esra Erol’da (ATV) – 4,03

Kıskanmak (Now TV) – 4,03

Selçuk Tepeli ile Now Ana Haber – 3,86

Kral Kaybederse (Star TV) – 3,59

Bahar (Show TV) – 3,48

ATV Ana Haber – 3,31

MasterChef Türkiye (TV8) – 3,12

Kıskanmak (Özet) – 2,88

Uzmanlar, izleyici alışkanlıklarının değiştiğini ve gündüz kuşağı ile haber programlarının artık dizilerle yarışır hâle geldiğini belirtiyor. Özellikle akşam kuşağında dizilerin izleyici kaybı yaşaması, yapımcıları içerik stratejilerini gözden geçirmeye zorluyor.

Yorumlar
* Bu içerik ile ilgili yorum yok, ilk yorumu siz yazın, tartışalım *