Milli tenisçi Zeynep Sönmez, İngiltere’nin Eastbourne kentinde düzenlenen WTA 250 turnuvasında önemli bir başarı elde ederek çeyrek finale yükseldi.
Tek kadınlar kategorisinde 2. turda Çek rakibi Sara Bejlek ile karşılaşması beklenen Sönmez, rakibinin sakatlığı nedeniyle korta çıkamaması sonucu hükmen galip sayıldı.
Turnuvada Yoluna Devam Ediyor
WTA sıralamasında 54. basamakta yer alan 24 yaşındaki milli sporcu, bu sonuçla birlikte turnuvada adını çeyrek finale yazdırdı.
Zeynep Sönmez, bir sonraki turda 3 numaralı seribaşı Jelena Ostapenko ile Panna Udvardy arasındaki karşılaşmanın galibiyle mücadele edecek.
Gözler Çeyrek Final Maçında
Milli tenisçinin performansı, Türk tenisinin uluslararası arenadaki yükselişi açısından da dikkatle takip ediliyor. Zeynep Sönmez’in çeyrek final mücadelesi merakla bekleniyor.