İstanbul
Açık
12°
Adana
Adıyaman
Afyonkarahisar
Ağrı
Amasya
Ankara
Antalya
Artvin
Aydın
Balıkesir
Bilecik
Bingöl
Bitlis
Bolu
Burdur
Bursa
Çanakkale
Çankırı
Çorum
Denizli
Diyarbakır
Edirne
Elazığ
Erzincan
Erzurum
Eskişehir
Gaziantep
Giresun
Gümüşhane
Hakkari
Hatay
Isparta
Mersin
İstanbul
İzmir
Kars
Kastamonu
Kayseri
Kırklareli
Kırşehir
Kocaeli
Konya
Kütahya
Malatya
Manisa
Kahramanmaraş
Mardin
Muğla
Muş
Nevşehir
Niğde
Ordu
Rize
Sakarya
Samsun
Siirt
Sinop
Sivas
Tekirdağ
Tokat
Trabzon
Tunceli
Şanlıurfa
Uşak
Van
Yozgat
Zonguldak
Aksaray
Bayburt
Karaman
Kırıkkale
Batman
Şırnak
Bartın
Ardahan
Iğdır
Yalova
Karabük
Kilis
Osmaniye
Düzce
42,5171 %-0.02
49,6234 %-0.14
5.748,37 % -0,08
92.326,85 %-1.225
Ara
Muhalif. MAGAZİN Hamdi Ulukaya’nın şirketi dünyaca ünlü yoğurt markası Chobani, 20 milyar dolar değere ulaştı!

Hamdi Ulukaya’nın şirketi dünyaca ünlü yoğurt markası Chobani, 20 milyar dolar değere ulaştı!

Hamdi Ulukaya'nın kurucusu olduğu Chobani, Fenerbahçe Kulübü ile stat isim ve Avrupa maçlarının forma sponsorluğu sözleşmesi imzalamıştı. Şirket, yeni bir yatırım alarak yaklaşık 20 milyar dolarlık bir değere ulaştı. Dünyaca ünlü bir yatırım fonundan 650 milyon dolarlık yatırım alarak önemli bir finansal büyüme gerçekleştirdi.

KAYNAK: HABER MERKEZİ
Okunma Süresi: 1 dk

Chobani, dünyanın önde gelen yatırım fonlarından biriyle yaklaşık 650 milyon dolarlık yeni bir yatırım anlaşmasına imza attı.

Chobani’nin bu yatırımı, New York eyaletinin Rome şehrinde inşa edilecek yeni süt ürünleri fabrikası ile Idaho’daki Twin Falls tesisinin kapasite artırımını desteklemek amacıyla kullanılacak.

New York’ta kurulacak ve binden fazla kişiye iş sağlayacak fabrikayı, New York Valisi Kathy Hochul duyurmuştu.

Chobani’nin kurucusu Ulukaya, geçen yıl Fast Company Türkiye dergisine verdiği röportajda, “Uzun yıllardır büyüme oranlarımız iyi seviyede ancak özellikle son üç senedir yüzde 15 ila 20 arasında yıllık büyüme oranı yakaladık. Bu ABD için çok iyi bir oran” şirketinin performansını paylaşmıştı.

Ulukaya, bu performansın arkasındaki stratejiye ilişkin olarak şu ifadeyi paylaşmıştı:

"Biz hiçbir şekilde geleneksel hızlı tüketim şirketini, onların izlediği strateji takip etmiyoruz. Kendi yolumuzu kendimiz çiziyoruz. 15 yıl önce bir ürünle çıktık, şimdi yoğurt, krema, süt ve kahve var. Bunların onlarca alt kategorisi var."

Yorumlar
* Bu içerik ile ilgili yorum yok, ilk yorumu siz yazın, tartışalım *