Tüm dünyayı kasıp kavuran Squid Game, yeni sezonuyla bir kez daha rekorlara imza attı. 27 Haziran’da izleyiciyle buluşan dizi, yalnızca 10 gün içerisinde 106,3 milyon izlenmeye ulaşarak Netflix’in İngilizce dışı içerikler kategorisinde tüm zamanların en hızlı çıkış yapan dizisi oldu.
Dizinin bu performansı, Variety verilerine de yansıdı. Üçüncü sezon, Netflix’in yayın yaptığı tüm ülkelerde aynı anda “En Popüler 10” listelerinde birinci sıraya yerleşen ilk yapım olmayı da başardı.
Yeşil eşofmanlar ve ölümcül oyunlar sahneden çekilmiş olsa da, Squid Game’in etkisi sürüyor. Bu sezon, izleyicilere hem yeni karakterler hem de farklı mücadeleler sunarak ilgiyi canlı tutmayı başardı.
Netflix’in içeriğe yaptığı büyük yatırımların karşılığını fazlasıyla aldığı bu rekor, platformun küresel çapta yerli üretimlere verdiği önemin altını bir kez daha çiziyor. Squid Game’in başarısı, Güney Kore yapımlarının dünya genelindeki yükselişini de destekleyen bir örnek olarak öne çıkıyor.