İstanbul
Açık
15°
Adana
Adıyaman
Afyonkarahisar
Ağrı
Amasya
Ankara
Antalya
Artvin
Aydın
Balıkesir
Bilecik
Bingöl
Bitlis
Bolu
Burdur
Bursa
Çanakkale
Çankırı
Çorum
Denizli
Diyarbakır
Edirne
Elazığ
Erzincan
Erzurum
Eskişehir
Gaziantep
Giresun
Gümüşhane
Hakkari
Hatay
Isparta
Mersin
İstanbul
İzmir
Kars
Kastamonu
Kayseri
Kırklareli
Kırşehir
Kocaeli
Konya
Kütahya
Malatya
Manisa
Kahramanmaraş
Mardin
Muğla
Muş
Nevşehir
Niğde
Ordu
Rize
Sakarya
Samsun
Siirt
Sinop
Sivas
Tekirdağ
Tokat
Trabzon
Tunceli
Şanlıurfa
Uşak
Van
Yozgat
Zonguldak
Aksaray
Bayburt
Karaman
Kırıkkale
Batman
Şırnak
Bartın
Ardahan
Iğdır
Yalova
Karabük
Kilis
Osmaniye
Düzce
42,5136 %0.02
49,5614 %-0.08
5.773,66 % 0,36
91.529,20 %-1.891
Ara
Muhalif. KÜLTÜR SANAT Heinz, Cadılar Bayramı'nı bu defa 'kanlı ketçap' ile değil 'siyah mayonez' ile kutluyor

Heinz, Cadılar Bayramı'nı bu defa 'kanlı ketçap' ile değil 'siyah mayonez' ile kutluyor

Heinz, geleneksel "kanlı ketçap" temasını bu yıl farklı bir yorumla sunuyor. Şirket, özellikle Cadılar Bayramı için hazırlanmış olan jet-siyah rengiyle dikkat çeken siyah sarımsaklı mayonezini tanıttı.

KAYNAK: HABER MERKEZİ
Okunma Süresi: 1 dk

Sınırlı sayıda üretilen bu özel mayonez, Heinz’ın alışıldık kırmızı tonlarından uzaklaşıp gotik bir estetikle sahneye çıkıyor.  Heinz Brezilya için DAVID São Paulo tarafından hazırlanan kampanya, siyah-beyaz korku filmlerinin atmosferinden beslenen kısa bir filmle tanıtıldı. 

Retro korku sinemasının tüm klişelerini zekice kullanan film, izleyiciyi ustalıkla ters köşe yapıyor: kırmızı “kan” sandığımız o sıvı, aslında Mayo Halloween! Ve hikâye renklense de, “kan”ın rengi değişmiyor, hala simsiyah!

Kraft Heinz Brezilya Pazarlama Direktörü Thiago Lopes kampanyayı şöyle özetliyor:

“Cadılar Bayramı Brezilya’da giderek daha fazla önem kazanıyor. Biz de bu özel dönemi, siyah sarımsağın hâlâ alışılmadık olduğu Brezilya pazarına eğlenceli ve sürprizli bir şekilde tanıtmak için mükemmel bir fırsat olarak gördük.”

Yalnızca belirli noktalarda satışa sunulan Mayo Halloween, tıpkı Heinz’ın Avustralya ve Yeni Zelanda’daki önceki özel Cadılar Bayramı serileri gibi kısa sürede tükenmesi beklenen bir ürün.

Heinz, bu yaratıcı kampanyayla hem kendi “Cadılar Bayramı geleneği”ni sürdürürken hem de markanın mizah anlayışını ve sınırları zorlayan pazarlama yaklaşımını bir kez daha gözler önüne seriyor.

Yorumlar
* Bu içerik ile ilgili yorum yok, ilk yorumu siz yazın, tartışalım *