İstanbul
Açık
12°
Adana
Adıyaman
Afyonkarahisar
Ağrı
Amasya
Ankara
Antalya
Artvin
Aydın
Balıkesir
Bilecik
Bingöl
Bitlis
Bolu
Burdur
Bursa
Çanakkale
Çankırı
Çorum
Denizli
Diyarbakır
Edirne
Elazığ
Erzincan
Erzurum
Eskişehir
Gaziantep
Giresun
Gümüşhane
Hakkari
Hatay
Isparta
Mersin
İstanbul
İzmir
Kars
Kastamonu
Kayseri
Kırklareli
Kırşehir
Kocaeli
Konya
Kütahya
Malatya
Manisa
Kahramanmaraş
Mardin
Muğla
Muş
Nevşehir
Niğde
Ordu
Rize
Sakarya
Samsun
Siirt
Sinop
Sivas
Tekirdağ
Tokat
Trabzon
Tunceli
Şanlıurfa
Uşak
Van
Yozgat
Zonguldak
Aksaray
Bayburt
Karaman
Kırıkkale
Batman
Şırnak
Bartın
Ardahan
Iğdır
Yalova
Karabük
Kilis
Osmaniye
Düzce
42,5290 %-0.02
49,6615 %-0.11
5.739,27 % -0,24
92.631,49 %-1.325
Ara
Muhalif. İŞ DÜNYASI n11 marka kimliğini yeniledi: “Kasımın rengi değişti” sloganıyla yeni döneme giriş yaptı

n11 marka kimliğini yeniledi: “Kasımın rengi değişti” sloganıyla yeni döneme giriş yaptı

Türkiye’nin önde gelen e-ticaret platformu n11, logosunu ve renk paletini yenileyerek “Kasımın rengi değişti” kampanyasıyla yeni vizyonunu tanıttı.

KAYNAK: HABER MERKEZİ
Okunma Süresi: 2 dk

Türkiye’nin önde gelen e-ticaret platformlarından n11, marka kimliğini yenileyerek logosunu, renk paletini ve görsel dilini tamamen değiştirdi. “Kasımın rengi değişti” sloganıyla duyurulan bu dönüşüm, markanın yenilikçi ve sürdürülebilir vizyonuna işaret ediyor.

Yeni logo ve renk paleti

Yenilenen logoda, n11’in sembolü olan uğur böceği, artık tepeden görünen soyut bir daire formunda yer alıyor. Yeni marka renkleri ise magenta ve siyah olarak belirlendi. Bu değişim, n11’in “İşin rengi değişiyor” vizyonunu destekliyor ve markanın modernleşen dijital dünyadaki yeni duruşunu temsil ediyor.

“Kullanıcı odaklı yeni dönem”

n11 CEO’su Nihal Dindar Akın, yenilenmenin sadece görsel bir dönüşüm olmadığını vurgulayarak şunları söyledi: “Kasım kampanyalarımızla duyurduğumuz bu dönüşüm, kullanıcılarımızı şaşırtacak birçok sürprizle devam edecek. Renkli Kasım ile başlayan bu yeni dönem, kullanıcı odaklı bir vizyonun başlangıcı.”

35 milyon kullanıcı, 380 bin iş ortağı

n11, 35 milyondan fazla kayıtlı kullanıcı ve 380 bini aşkın iş ortağıyla Türkiye’nin en geniş e-ticaret ekosistemlerinden birine sahip. DMSF Holding bünyesinde faaliyetlerini sürdüren şirket, yeni yatırımlarla sektördeki liderliğini pekiştirmeyi hedefliyor.

Renkli Kasım kampanyalarıyla dikkat çekiyor

Marka kimliği değişikliğini “Renkli Kasım” kampanyalarıyla birleştiren n11, kasım boyunca kullanıcılarına çeşitli fırsatlar sunuyor. Yeni üyelere 500 TL hoş geldin indirimi, tüm kullanıcılara %10 UçUç Puan kazanımı ve 50 TL üzeri alışverişlerde ücretsiz kargo imkânı sağlanıyor. Ayrıca farklı kategorilerde özel indirim günleri ve kupon fırsatları da kampanya kapsamında yer alıyor.

Yeni vizyon: yenilik, erişilebilirlik ve sürdürülebilirlik

n11’in yenilenen kimliği, yalnızca bir tasarım değişikliği değil; aynı zamanda markanın yenilik, erişilebilirlik ve sürdürülebilirlik odaklı yaklaşımını da yansıtıyor. Şirket, 2025 yılı itibarıyla dijital dönüşümünü hızlandırarak kullanıcı deneyimini ileri bir seviyeye taşımayı planlıyor.

Yorumlar
* Bu içerik ile ilgili yorum yok, ilk yorumu siz yazın, tartışalım *