Ataşehir Belediyesi’nden girişimci fikirlere yeni bir destek

  • Yazdır
  • A
    Yazı Tipi
  • Yorumlar
Ataşehir Belediyesi’nden girişimci fikirlere yeni bir destek
Abone ol
“İşletmemi nasıl geliştirebilirim, stratejik plan nasıl oluşturabilirim, müşteri memnuniyeti oluşturmamın yolları nelerdir” sorularına cevap arayan yenilikçi işletmeler için Ataşehir Belediyesi, “Yönetim Kapasitesi Geliştirme Kampı” düzenliyor.

Ataşehir Kadın Girişimcilik Merkezi (AKAGİM) eğitimlerine bir yenisini daha ekliyor. Yenilikçi İşletmelere yönelik “Yönetim Kapasitesi Geliştirme Kampı” düzenliyor. Kamp rekabet güçlerini, kurumsallaşma-markalaşma düzeylerini, ekonomideki paylarını artırmayı, stratejik yönetim, planlama yapmayı amaçlayan yeni işletmeleri hedefliyor.

Eğitim kampının ana konuları ise şöyle: “İş Modeli”, “Pazarlama ve Satış Stratejileri”, “Ticari Odaklı Finans”, “Marka ve Kurumsal Kimlik”, “Stratejik Yönetim ve Planlama”.

5 gün sürecek olan kamp 27-28 Haziran ve 5-6-7 Temmuz günlerinde gerçekleşecek. Eğitimler 09.00-13.30 saatleri arasında (toplam 20 saat) verilecek. Kurban Bayramı sonrası ise 3 hafta boyunca her Salı günü yeni bir “Yönetim Kapasitesi Geliştirme Kampı” açılacak.

Eğitim kampına en az 1 mali yılı doldurmuş, Bilançosu ve Gelir Tablosu olan işletmeler katılabilecek.  Eğitimler sonuncunda başarılı olan 20 işletme sahibine bir yıl boyunca 24 saat mentorluk desteği de verilecek.

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScEdBFvdptaGe2ngE9xlOa4KBDBYVtxbdAfL778zvcEAmKBLA/viewform adresinden başvurularını yapabilir.

 

Kamp Başlangıç Tarihi: 27 Haziran 2022
Kamp Süresi: 5 Gün
Eğitim Saatleri:  09.30-13.30
Eğitim Yeri: Ataşehir Kadın Girişimcilik Merkezi 

Modüller
*İş Modeli Eğitimi
*Pazarlama ve Satış Stratejileri
*Ticari Odaklı Finans
*Marka ve Kurumsal Kimlik
*Stratejik Yönetim ve Planlama
 
Birinci Faz Mentorluk Programı ve İçeriği
*Erken Uyarı Aracı
*İş Modeli Kanvası
*Strateji Haritası
*Müşteri Memnuniyeti Çalışmaları
*Stratejik Plan Analizleri
 
İkinci Faz Mentorluk Programı ve İçeriği
*İyileştirme Vakalarının Belirlenmesi
*Müşteri Memnuniyeti Aracı Oluşturma
*Kurumsal Karne Oluşturma
*Stratejik Plan Oluşturma
*Stratejik Plan Oluşturma (Devam)
*Yönetim Araçlarının Birlikte Kullanımı
*Yönetim Araçlarının Birbirleriyle Uyumu ve Sonuçlardan Yararlanabilme
 


Yorum Yazın