Metro Türkiye CFO’su Aslı Aracıoğlu: ”Gastronominin, ekonomik kalkınma sağlayabilecek, turizme ivme katacak bir güce sahip olduğunu biliyor ve ülkemizin bu yöndeki potansiyelini ortaya koyan organizasyonları destekliyoruz”
İSTANBUL (AA) Metro Türkiye'nin desteğiyle Maximiles Black The Bodrum Cup gerçekleştirildi.
Şirketten yapılan açıklamaya göre, Maximiles Black The Bodrum Cup'a 9'uncu kez platin sponsor olan Metro Türkiye, her yıl olduğu gibi bu yıl da yarışan sporcuların açık denizlerdeki beslenme ihtiyaçlarını özel olarak hazırlanan kumanyalarla karşıladı.
Aynı zamanda Metro Etabı olarak anılan Bodrum Çökertme Etabı da yarışa ayrı bir heyecan kattı. Zengin Türk mutfağını ve yerel ürünleri, şefleriyle birlikte tanıtmayı ve değerleriyle birlikte geleceğe taşımayı misyon edinen Metro Türkiye, Radika işbirliğiyle özel bir yemek daveti verdi.
Açıklamada görüşlerine yer verilen Metro Türkiye Finans Direktörü (CFO) Aslı Aracıoğlu Maximiles Black The Bodrum Cup'ı bir kez daha desteklemekten mutluluk duyduklarını vurgulayarak, Türk mutfağını değerleriyle birlikte koruyup gelecek nesillere aktarmak ve gastronomi turizminin gelişimine katkıda bulunmak için yaklaşık 35 yıldır çalıştıklarını belirtti.
Aracıoğlu, "Gastronominin, ekonomik kalkınma sağlayabilecek, turizme ivme katacak bir güce sahip olduğunu biliyor ve ülkemizin bu yöndeki potansiyelini ortaya koyan organizasyonları destekliyoruz. Metro Türkiye olarak 9 yıldır destek verdiğimiz Maximiles Black The Bodrum Cup da işte bunlardan biri. Yarışçılarımızın ihtiyaçlarını göz önünde tutarak hazırladığımız hazır ve pratik gıda ürünlerinden oluşan tekne kumanyalarımızla bu yıl da onların yanında olduk." açıklamalarında bulundu.
"Yarışan teknelerin gıda ihtiyaçlarını en zor rotalarda bile yetkin ekibimizle sağlıyoruz"
Metro Türkiye Bodrum Mağaza Müdürü Murat Seven de sevkiyat hizmeti ile binlerce çeşit ürünü marina, liman ve iskelelerdeki tekne ve özel yat müşterilerine ulaştırma konusunda destek olduklarını aktardı.
Seven, Metro Türkiye olarak 2015'ten bu yana yat ve teknelere servis hizmeti sundukları bilgisini paylaşarak, şöyle devam etti:
"Bu konudaki deneyimimizle, güçlü bir operasyonla Maximiles Black The Bodrum Cup'ta yarışan teknelerin gıda ihtiyaçlarını kara yoluyla ulaşılması mümkün olmayan en zor rotalarda bile yetkin ekibimizle sağlıyoruz. Aynı zamanda malzemelerini Bodrum Bitez'de bulunan kendi çiftliğinden karşılayarak doğal, mevsimlik ürünlerle geleneksel gastronomik lezzetler odağında yaratıcı lezzetler sunmayı ilke edinen ve bu tarzıyla bizimle aynı amaca hizmet eden Radika'nın Şefi Ece Naz Bozkurt işbirliğinde konuklarımızı ağırlayarak lezzete de yelken açtık. Bodrum'un yerel ürünleri ve yine bu bölgede, Türkbükü açıklarında geniş havuzlarda sürdürülebilir balıkçılık anlayışıyla yetiştirilen Metro Premium markalı levrek ve çipuralar başta olmak üzere Metro markalı ürünler kullanılarak hazırlanacak menü ile Maximiles Black The Bodrum Cup heyecanına ayrı bir tat katmış olduk."
"Bir sonraki hedefimiz, Mavi Yolculuk Mutfağı'nı kitap haline getirmek"
Maximiles Black The Bodrum Cup Organizasyon Komitesi Başkanı Süleyman Uysal ise Maximiles Black The Bodrum Cup'ta tam 8 yıldır kesintisiz sponsor olan Metro Türkiye'nin, kendileri için vazgeçilmez markalar arasında yer aldığını belirtti.
Uysal, "Artık aramızdaki bağ öyle güçlü bir hale geldi ki, sadece sponsorluk değil, Bodrum için birlikte daha neler yapabiliriz konusunda fikir alışverişi yaptığımız bir noktadayız. 7 yıl önce ortaya çıkan ve hatta Maximiles Black The Bodrum Cup’ta yarışma olarak da kurguladığımız Mavi Yolculuk Mutfağı hala gelişmekte olan bir proje. Nasıl ki dünyada öne çıkan Akdeniz mutfağı, Uzakdoğu mutfağı gibi alanlar varsa, biz de Mavi Yolculuk Mutfağı'nın değerini daha da ortaya çıkarmak istiyoruz. Hatta bunun için eski denizcilik kayıtlarına inip bir hayli reçete de çıkardık ve üzerine çalışıyoruz. Metro Türkiye ile bir sonraki hedefimiz, Mavi Yolculuk Mutfağı'nı hem reçeteleri hem de kültürüyle bir kitap haline getirmek." ifadelerini kullandı.
Kaynak: AA
Kaynak: AA
Yorum Yazın