İstanbul
Açık
12°
Adana
Adıyaman
Afyonkarahisar
Ağrı
Amasya
Ankara
Antalya
Artvin
Aydın
Balıkesir
Bilecik
Bingöl
Bitlis
Bolu
Burdur
Bursa
Çanakkale
Çankırı
Çorum
Denizli
Diyarbakır
Edirne
Elazığ
Erzincan
Erzurum
Eskişehir
Gaziantep
Giresun
Gümüşhane
Hakkari
Hatay
Isparta
Mersin
İstanbul
İzmir
Kars
Kastamonu
Kayseri
Kırklareli
Kırşehir
Kocaeli
Konya
Kütahya
Malatya
Manisa
Kahramanmaraş
Mardin
Muğla
Muş
Nevşehir
Niğde
Ordu
Rize
Sakarya
Samsun
Siirt
Sinop
Sivas
Tekirdağ
Tokat
Trabzon
Tunceli
Şanlıurfa
Uşak
Van
Yozgat
Zonguldak
Aksaray
Bayburt
Karaman
Kırıkkale
Batman
Şırnak
Bartın
Ardahan
Iğdır
Yalova
Karabük
Kilis
Osmaniye
Düzce
42,5444 %0.06
49,6681 %0.03
5.770,25 % 0,30
91.962,65 %-1.177
Ara
Muhalif. GÜNDEM Ünlü marka Türkiye'de domuz derisinden ceket satışına başladı: Sosyal medyada tepki topladı

Ünlü marka Türkiye'de domuz derisinden ceket satışına başladı: Sosyal medyada tepki topladı

Zara’nın Türkiye’de satışa sunduğu 9 bin TL’lik bir üründe yer alan “%100 domuz derisi (pig leather)” ibaresi sosyal medyada tepki topladı. Dini ve kültürel hassasiyetler nedeniyle kullanıcılar açıklama talep ediyor.

KAYNAK: HABER MERKEZİ
Okunma Süresi: 1 dk

Dünya çapında mağazaları bulunan Zara’nın Türkiye’de satışa sunduğu 9 bin TL’lik bir üründe, etiketinde "%100 domuz derisi (pig leather)" ibaresi yer aldı. Bu bilgi, sosyal medyada hızla yayılarak tüketiciler tarafından tepki çekti.

Zara, genellikle deri ürünlerinde farklı materyaller kullandığını belirtse de, söz konusu ürünle ilgili resmi bir açıklama yapmadı. Tüketiciler, özellikle dini hassasiyetler nedeniyle ürünün satışı ve bilgilendirme konusunda markadan net bir yanıt talep ediyor.

Domuz derisi, birçok tüketici için dini ve kültürel sebeplerle tercih edilmeyen bir malzeme. Uzmanlar, markaların şeffaf etiketleme yapmasının ve satış öncesi bilgilendirme sağlamasının önemini vurguluyor.

Sosyal medyada gelen tepkilerden bazıları şöyle:

Yorumlar
* Bu içerik ile ilgili yorum yok, ilk yorumu siz yazın, tartışalım *