İstanbul
Açık
15°
Adana
Adıyaman
Afyonkarahisar
Ağrı
Amasya
Ankara
Antalya
Artvin
Aydın
Balıkesir
Bilecik
Bingöl
Bitlis
Bolu
Burdur
Bursa
Çanakkale
Çankırı
Çorum
Denizli
Diyarbakır
Edirne
Elazığ
Erzincan
Erzurum
Eskişehir
Gaziantep
Giresun
Gümüşhane
Hakkari
Hatay
Isparta
Mersin
İstanbul
İzmir
Kars
Kastamonu
Kayseri
Kırklareli
Kırşehir
Kocaeli
Konya
Kütahya
Malatya
Manisa
Kahramanmaraş
Mardin
Muğla
Muş
Nevşehir
Niğde
Ordu
Rize
Sakarya
Samsun
Siirt
Sinop
Sivas
Tekirdağ
Tokat
Trabzon
Tunceli
Şanlıurfa
Uşak
Van
Yozgat
Zonguldak
Aksaray
Bayburt
Karaman
Kırıkkale
Batman
Şırnak
Bartın
Ardahan
Iğdır
Yalova
Karabük
Kilis
Osmaniye
Düzce
42,5320 %0.06
49,6229 %0.05
5.774,35 % 0,37
91.994,98 %-1.433
Ara
Muhalif. DÜNYA Coldplay konserinde "aldatma" skandalıyla gündeme gelen şirketten Gwyneth Paltrow’lu sürpriz hamle

Coldplay konserinde "aldatma" skandalıyla gündeme gelen şirketten Gwyneth Paltrow’lu sürpriz hamle

Coldplay konserindeki "aldatma" skandalıyla dikkat çeken teknoloji şirketi Astronomer, olayın ardından dikkat çekici bir iletişim stratejisiyle gündeme geldi. Şirket, Chris Martin’in eski eşi oyuncu Gwyneth Paltrow’u “geçici sözcü” olarak tanıttığı bir video yayımladı.

Okunma Süresi: 2 dk

Teknoloji şirketi Astronomer, geçtiğimiz günlerde Coldplay konserinde yaşanan ve sosyal medyada viral olan "CEO-İK direktörü skandalı" sonrası sıra dışı bir adım attı. Şirket, Coldplay’in solisti Chris Martin’in eski eşi, ünlü oyuncu Gwyneth Paltrow’un yer aldığı bir video yayımlayarak dikkatleri üzerine çekti.

Skandal: Coldplay konserinde ‘yakalandılar’

17 Temmuz’da gerçekleşen Coldplay konserinde, dönemin CEO’su Andy Byron ve İK direktörü Kristin Cabot, izleyiciler arasında oldukça samimi bir şekilde kameraya yakalanmıştı. Byron, kamerayı fark ettiğinde yere çökerek görüntüden kaçmaya çalışmış, ancak görüntüler sosyal medyada hızla yayılmıştı.

Olay sonrası Byron CEO’luk görevinden alınırken, Cabot da görevinden istifa etmişti.

Paltrow’dan esprili video: “Veri akışına bu kadar ilgi şaşırtıcı”

Yaşananların ardından şirketin gündemi değiştirmek için ilginç bir yöntem tercih etmesi dikkat çekti. Astronomer, şirketin LinkedIn hesabından Gwyneth Paltrow’un "geçici sözcü" olarak tanıtıldığı kısa bir video paylaştı.

Paltrow videoda şu ifadeleri kullandı:

“Astronomer’a gösterdiğiniz ilgi için teşekkür ederiz. Merhaba, ben Gwyneth Paltrow. 300’ü aşkın Astronomer çalışanı adına konuşmak üzere çok kısa süreliğine görevlendirildim.
Birdenbire bu kadar çok kişinin veri akışı otomasyonuna ilgi duymasından dolayı çok mutluyuz.”

Videonun sonunda ise Paltrow, dikkat çeken bir kapanış yaptı:

“Şimdi asıl işimize dönüyoruz. Müşterilerimize çığır açan çözümler sunmak.”

Kriz yönetimi mi, zekice PR mı?

Astronomer’ın bu hamlesi sosyal medyada iki yönlü yorum aldı. Bazı kullanıcılar şirketin yaşananları zekice bir iletişim stratejisiyle lehine çevirdiğini savunurken, bazıları ise ciddi bir skandalın "şaka malzemesi" yapılmasının etik olmadığını belirtti.

Şirket, yaşanan krizi arkasında bırakmaya çalışırken Gwyneth Paltrow gibi global bir ismin yer aldığı bu kampanyayla hem dikkat çekti hem de yeniden kurumsal odağa dönme mesajı verdi.

Yorumlar
* Bu içerik ile ilgili yorum yok, ilk yorumu siz yazın, tartışalım *