İstanbul
Açık
15°
Adana
Adıyaman
Afyonkarahisar
Ağrı
Amasya
Ankara
Antalya
Artvin
Aydın
Balıkesir
Bilecik
Bingöl
Bitlis
Bolu
Burdur
Bursa
Çanakkale
Çankırı
Çorum
Denizli
Diyarbakır
Edirne
Elazığ
Erzincan
Erzurum
Eskişehir
Gaziantep
Giresun
Gümüşhane
Hakkari
Hatay
Isparta
Mersin
İstanbul
İzmir
Kars
Kastamonu
Kayseri
Kırklareli
Kırşehir
Kocaeli
Konya
Kütahya
Malatya
Manisa
Kahramanmaraş
Mardin
Muğla
Muş
Nevşehir
Niğde
Ordu
Rize
Sakarya
Samsun
Siirt
Sinop
Sivas
Tekirdağ
Tokat
Trabzon
Tunceli
Şanlıurfa
Uşak
Van
Yozgat
Zonguldak
Aksaray
Bayburt
Karaman
Kırıkkale
Batman
Şırnak
Bartın
Ardahan
Iğdır
Yalova
Karabük
Kilis
Osmaniye
Düzce
42,5099 %0.01
49,4910 %-0.22
5.768,99 % 0,28
89.303,10 %-3.853
Ara
Muhalif. DÜNYA Anne sütü tadında dondurma: Frida'nın yeni ürünü tepki çekti

Anne sütü tadında dondurma: Frida'nın yeni ürünü tepki çekti

ABD’li dondurma markası Frida, anne sütüne benzer tatta ürettiği ve içeriğinde kolostrum bulunan dondurmasıyla gündemde. 12,99 dolara (yaklaşık 528 TL) satılan ürün, “gerçeğine epey yakın” ifadesiyle tartışma yarattı.

Okunma Süresi: 1 dk

ABD merkezli dondurma markası Frida, alışılmışın dışında bir ürünle gündemde. Markanın internet sitesinde satışa sunulan 414 mililitrelik dondurma, 12,99 dolarlık (yaklaşık 528 TL) fiyatıyla dikkat çekti. Asıl tartışma ise ürünün içeriğinde.

İçeriğinde 'İnsan Sütüne Benzeyen' Kolostrum Var

Independent Türkçe’nin aktardığına göre, Frida dondurmayı şu sözlerle tanıtıyor:

“Hafif tatlı, biraz tuzlu dondurmamız bal dokunuşları ve bir tutam kolostrum içeriyor. İnsan sütünden yapılmasa da tarifimizin tadının gerçeğine epey yakın olduğunu düşünüyoruz.”

Ürünün içeriğinde yer alan kolostrum, anne bedeninin doğumdan sonra ürettiği, sarımsı renkte ve kıvamlı bir sıvı olarak biliniyor. Genellikle “ilk süt” olarak tanımlanan bu madde, bağışıklık sistemi için oldukça zengin bir bileşen.

Sosyal Medyada Tartışma Yarattı

Frida’nın dondurması, özellikle “insan sütü tadına yakın” ifadesi nedeniyle sosyal medyada yoğun tartışmalara neden oldu. Kimi kullanıcılar içeriği merakla karşılarken, bazıları ürünü “etik açıdan rahatsız edici” buldu.

Marka, ürünün insan sütü içermediğini özellikle vurgulasa da, insan sütüne yakın bir tat hedeflemesi ve kolostrum kullanımı, ürünün sınırları zorlayan pazarlama stratejisi olarak değerlendiriliyor.

Yorumlar
* Bu içerik ile ilgili yorum yok, ilk yorumu siz yazın, tartışalım *