İstanbul
Açık
12°
Adana
Adıyaman
Afyonkarahisar
Ağrı
Amasya
Ankara
Antalya
Artvin
Aydın
Balıkesir
Bilecik
Bingöl
Bitlis
Bolu
Burdur
Bursa
Çanakkale
Çankırı
Çorum
Denizli
Diyarbakır
Edirne
Elazığ
Erzincan
Erzurum
Eskişehir
Gaziantep
Giresun
Gümüşhane
Hakkari
Hatay
Isparta
Mersin
İstanbul
İzmir
Kars
Kastamonu
Kayseri
Kırklareli
Kırşehir
Kocaeli
Konya
Kütahya
Malatya
Manisa
Kahramanmaraş
Mardin
Muğla
Muş
Nevşehir
Niğde
Ordu
Rize
Sakarya
Samsun
Siirt
Sinop
Sivas
Tekirdağ
Tokat
Trabzon
Tunceli
Şanlıurfa
Uşak
Van
Yozgat
Zonguldak
Aksaray
Bayburt
Karaman
Kırıkkale
Batman
Şırnak
Bartın
Ardahan
Iğdır
Yalova
Karabük
Kilis
Osmaniye
Düzce
42,5171 %-0.02
49,6234 %-0.14
5.748,37 % -0,08
92.326,85 %-1.225
Ara
Muhalif. BİLİM - TEKNOLOJİ Türkiye’de dijital yayın platformları arasında zirve el değiştirdi

Türkiye’de dijital yayın platformları arasında zirve el değiştirdi

JustWatch’ın ikinci çeyrek raporuna göre, Türkiye’de çevrimiçi yayın platformlarının pazar paylarında önemli değişiklikler yaşandı. Uzun süredir zirvede olan Netflix birinciliği bakın kime kaptırdı?

KAYNAK: HABER MERKEZİ
Okunma Süresi: 1 dk

Türkiye’de dijital yayın platformları arasında dengeler yeniden şekilleniyor. JustWatch’ın açıkladığı 2025 ikinci çeyrek verilerine göre, BluTV’nin yerini alan Max, yüzde 28’lik pazar payı ile ilk sıraya yerleşti.

Uzun süredir pazarda liderliğini koruyan Netflix, yüzde 24 ile ikinci sıraya gerilerken, Prime Video yüzde 19 ile rekabete devam ediyor. 

Raporda, Disney+’ın son bir yılda yüzde 7 oranında pay kaybettiği ve yüzde 13 seviyesine gerilediği belirtiliyor. MUBI ise yüzde 7’lik sabit kitlesiyle varlığını sürdürüyor.

Uzmanlar, özellikle Warner Bros. Discovery’nin BluTV markasını Max çatısı altında toplamasının, platformun kısa sürede lider konuma yükselmesinde belirleyici olduğuna dikkat çekiyor.

Yılın ikinci yarısında pazarın seyrinde yerel içerikler, spor yayınları ve fiyatlandırma stratejilerinin belirleyici olması bekleniyor.

Yorumlar
* Bu içerik ile ilgili yorum yok, ilk yorumu siz yazın, tartışalım *