Suzuki, 22 yıl sonra logosunu yeniledi

Suzuki, ikonik “S” ambleminde 22 yıl sonra değişikliğe giderek çevre dostu tasarımı ve “By Your Side” sloganıyla müşteri odaklı vizyonunu yansıttı.

Suzuki Motor Corporation, 22 yıl aradan sonra ürünlerinde kullandığı amblemi yeniledi. Yeni logo, markanın “By Your Side” (Her Zaman Yanınızda) sloganıyla uyumlu olarak hazırlandı ve Suzuki’nin müşteri odaklı vizyonunu yansıtıyor.

İkonik “S” şekli korunuyor

Yeni tasarımda, Suzuki’nin kurumsal kimliğini simgeleyen ikonik “S” şekli korunarak süreklilik sağlandı. Ancak tasarım, dijital çağın estetiğine uygun düz (flat) formda yeniden yorumlandı. Geleneksel krom kaplama yerine çevresel etkileri azaltmak amacıyla yüksek parlaklığa sahip gümüş boya tercih edildi.

CEO Toshihiro Suzuki’den açıklama

Suzuki Motor Corporation Yönetim Kurulu Başkanı ve CEO’su Toshihiro Suzuki, yeni logo ile ilgili şunları söyledi:

“Yeni amblem, müşteriye odaklanarak değerli ürünler üretme felsefemizi ve geleceğe dair yeni meydan okumaları üstlenme kararlılığımızı temsil ediyor. ‘By Your Side’ sloganımız doğrultusunda, müşterilerimizin yanında olmaya ve sürdürülebilir bir geleceğin inşasına katkı sağlamaya devam edeceğiz.”

Yeni logo ilk kez Japonya Mobilite Fuarı’nda

Eski logo üç boyutlu bir görünüme sahipken, yeni logo düz formda tasarlandı. Logo, 2025 Japonya Mobilite Fuarındaki Suzuki standında sergilenecek konsept modellerde ilk kez görücüye çıkacak.

İLGİLİ HABERLER