Dünyaca ünlü tavuk markası KFC geri dönüyor!

KFC, HD Holding ile yaptığı stratejik iş birliğiyle Türkiye’de yeniden büyüyecek; yeni restoranların 2025 sonunda açılması planlanıyor.

KFC, HD Holding ile yaptığı stratejik iş birliğiyle Türkiye’de yeniden büyüme hedefliyor. Küresel marka gücü ile yerel operasyonel deneyim birleşerek Türk tüketicilere daha güçlü bir marka deneyimi sunulacak.

HD Holding’in rolü

HD Holding, 30 yılı aşkın deneyimi ve 300’ü aşkın restoran portföyüyle KFC’nin Türkiye’deki yeniden yapılanma sürecine destek verecek. HD İskender, Pidem ve Makarnam gibi markalarıyla sektörde güçlü bir konumda olan şirket, KFC’nin ülke genelindeki varlığını artırmayı hedefliyor.

KFC’nin hedefleri ve istihdam

1989’dan bu yana Türkiye’de faaliyet gösteren KFC, yeni ortaklığıyla tüketici deneyimini güçlendirmenin yanı sıra istihdam yaratmayı ve restoran sektörüne katkı sağlamayı amaçlıyor.

Yeni restoranlar ve açılış planı

İki şirket, ülke genelinde yeni KFC restoranları açmayı planlıyor. İlk şubelerin 2025’in sonuna doğru hizmete girmesi bekleniyor.

İLGİLİ HABERLER