Chainy&Co markasıyla kuyum sektöründe kadın egemenliği artıyor

2025 yılı başında tasarımcı Çiğdem Onbaşıgil tarafından kurulan Chainy&Co, tasarımları, renkleri ve alameti farikası ilk koleksiyonu "Harf Serisi" görücüye çıktı.


Chainy&Co, Çiğdem Onbaşıgil'in hayata bakışını da yansıtan genç bir marka...

Kuyumcu bir ailenin kızı olan, altının ışıltısına gözünü açan Onbaşıgil, "Chainy&Co'da sadece ışıltı yok, bir kız çocuğunun büyümesi, zincirlerini stiline dönüştürmesi ve sonunda kendi sahnesini yaratması var." diyor... Ve "Tasarımcıların elinde şekil bulan her bilezik, her halka bana sihirli gelirdi. Ama zamanla anladım: Ben sadece altını izlemek istemiyordum. Onunla kendi hikâyemi yazmak istiyordum. Chainy&Co böyle doğdu. Şimdi her halka, bir adım daha ben. Her tasarım, biraz daha özgür. Çünkü altın, benim için sadece süs değil. Bazen miras, bazen meydan okuma, bazen çocukluk, bazen kadınlık !!!" diye ekliyor...

Sektöre kadın imzası

Hayatta ve kariyerinde, sektörde hep erkek egemen durumlarla karşılaşan Onbaşıgil, her şeyden önce bir kadın olarak kendi sesini, kendi ruhunu, kendi hayalini gerçekleştirmeyi istedi ve  bu tasarımlarına yansıdı. Chainy&Co'da her kadın kendinden bir parça bularak ışıldayacak ve Chainy&Co kadınları zincir gibi eklenerek büyüyecek bir aile olacak.

Markanın vizyonu; «Takının sadece bir aksesuar değil, bir ifade biçimi olduğu anlayışıyla; bunun cesur ve göz alıcı yolunu sunan, modayı dönüştüren global bir takı markası olarak, dünya çapında stil sahibi, kendine güvenen bireylerin ilk tercihi olmak.»

Markanın misyonu«Modern, cesur ve yaratıcı tasarımlarla, yüksek kaliteli ve özgün takılar sunarak, kullanıcıların kendi benzersiz kimliklerini ve tarzlarını yansıtmalarını sağlamak.»

Cesur, Modern, Yenilikçi, Gözalıcı, Eğlenceli, Şık, Maksimalist yaklaşım ile koleksiyonlar yaratan Chainy&Co'nun tüm  tasarımları Türkiye'de üretiliyor.

 

İLGİLİ HABERLER