Twitter'ın eski kuş logosu Nevada çölünde reklam için yakıldı

Twitter’ın San Francisco’daki binasındaki 240 kiloluk eski kuş logosu, Ditchit adlı çevrimiçi pazar yeri tarafından reklam kampanyası için Nevada Çölü’nde yakılarak imha edildi.

Elon Musk’ın Twitter’ı satın almasının ardından X olarak yeniden markalanan sosyal medya platformunun simgesi olan kuş logosu, dikkat çekici bir reklam kampanyasının parçası olarak yakılarak imha edildi.

San Francisco’daki eski Twitter merkez binasının tepesinde yer alan, 12 metrelik ve 240 kiloluk dev kuş logosu, bu yıl başlarında yapılan açık artırmada 34 bin dolara satılmıştı. Logonun yeni sahibi, Ditchit adlı çevrimiçi pazar yeri oldu.

Ditchit: “Biz de devrimi temsil ediyoruz”

Ditchit, logoyu satın aldıktan sonra tanıtım kampanyasında kullanmak üzere Nevada Çölü'nde yaktı. YouTube üzerinden paylaştıkları videoda şirket, Elon Musk’ın Twitter’ı dönüştürme vizyonu ile kendi girişimlerini kıyasladı.

Videoda, “Elon Musk, ifade özgürlüğünü desteklemek için Twitter’ı X olarak yeniden markalaştırdı. Biz de yerel pazar yerleri için aynısını yapıyoruz” ifadeleriyle Ditchit’in misyonu vurgulandı.

“Larry” lakaplı kuş artık yok

Eski Twitter çalışanlarının "Larry" adını verdiği kuş logosu, şirketin en ikonik sembollerinden biri olarak tanınıyordu. Musk’ın X hamlesiyle birlikte Twitter ismi ve logosu tarihe karıştı.

İLGİLİ HABERLER